«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы жеке куәліктер мен төлқұжаттардың мерзімін жиі тексеріп, уақыты таяса, оны ауыстыру үшін ХҚО-ға кезекті алдын ала брондап қою керектігін ескертеді.
Жеке басты куәландыратын құжаттар – жеке куәлік пен төлқұжат 10 жылға берілетіндіктен, адамдар көбіне оның мерзіміне қарауды ұмытып кетеді. Тіпті мерзімі өтіп кеткен құжатпен жүре беретін, кейін «әттеген-ай» деп сан соғып қалатын жағдайлар да жоқ емес. Және мұндай бейқамдыққа әкімшілік айыппұл салынуы мүмкін.
Айта кету керек, эпидемиологиялық жағдайға байланысты еліміздегі халыққа қызмет көрсету орталықтарына бару үшін кезекті алдын ала брондау тәртібі енгізілді. Сондықтан құжат мерзімін тексеріп, уақыты таяса, оны ауыстыру үшін алдын ала қамданып, кезекті брондап қойған жөн. Мемлекеттік қызметтердің дені электрондық портал арқылы ұсынылса да, тек қағаз жүзінде берілетін қызметтерге де сұраныс жоғары, сондықтан ХҚО-ға кезекті брондау қарқыны да үлкен. Бұл тұрғыда еске салайық, ХҚО-ға кезекті брондау қызметі тегін және ресми түрде egov.kz порталы, телеграм-бот EgovKzBot2.0 қосымшасы және 1414 байланыс орталығы арқылы ұсынылады.
Жеке басты куәландыратын құжатты мерзімі өтуіне, аты-жөнін өзгертуіне, құжаттың зақымдалуы мен жоғалуына байланысты қайта алу үшін Қазақстанның кез-келген халыққа қызмет көрсету орталығына жүгінуге болады, бұл орайда азаматтың қай жерде тұратыны және қай мекенжайда тіркелгені маңызды емес. Ал жеке куәлікті алғашқы рет алатын азаматтар, яғни 16 жасқа жаңа толып жатқан тұлғалар тіркелген тұрғылықты жері бойынша ХҚО-ға баруы тиіс.
В порядке ли ваши документы?
Получив документ удостоверяющий личность или заграничный паспорт сроком на 10 лет, многие забывают о его сроке действия на долгие годы. Казалось бы, целых 10 лет, но день окончания срока документа, порой может застать врасплох.
Во избежание данной ситуации, которая может обернуться административным штрафом, Правительство для граждан просит казахстанцев проверять сроки действия своих паспортов и удостоверений личностей, заранее планируя посещение в Центр обслуживания населения. Для получения паспорта и удостоверения личности, если это не первичное документирование, достаточно прийти в любой ЦОН, вне зависимости от места прописки и проживания, и подать заявление на оформление новых документов. В Казахстане можно без привязки к месту жительства оформить документы в случаях перемены ФИО, порчи документов, утери и истечения срока действия документов. А лицам, достигшим 16 летнего возраста, то есть получающим документ впервые, услуга оказывается в ЦОНе по месту прописки.
Согласно новому формату оказания услуг в Центрах обслуживания населения, свое посещение нужно заранее бронировать. Сделать это можно тремя способами: позвонив в колл-центр 1414, на сайте электронного правительства egov.kz или с помощью телеграм – бот EgovKzBot2.0.
В случае, если у вас появилась необходимость ускорить процесс получения документов, то оформление удостоверения личности может оказываться ускоренно в сроки – 2 рабочих дня, не считая дня оформления. Для этого вам необходимо заранее уведомить сотрудника миграционной службы при подаче заявления.