Талдықорғанда мемлекеттік қызметтерді электронды түрде алу ретін барынша ыңғайлы қылу үшін ХҚО ғимаратынан тыс жерде өз бетінше қызмет алуға болатын онға жуық egov бұрыштары жұмыс істейді. Таяу арада тағы 70 бұрыш ашу жоспарланған. Онда компьютері немесе интернетке қосылу мүмкіндігі жоқ талдықорғандықтар электрондық үкімет порталында қолжетімді қызметтерді өздігінен ала алады. Бұрыштар облыс әкімдіктері, оқу орындары, медициналық ұйымдар, сауда және ойын-сауық орталықтарының ғимараттарында орналасқан.
Коронавирус инфекциясының қауіпі сейілмегендіктен, оның ХҚО-да таралмауына ерекше назар аударған жөн. Сондықтан халыққа қызмет көрсету орталықтарының ғимараттарында азаматтардың жиналуын болдырмау және вирустың таралу қаупін азайтуға мүмкіндік беретін бірқатар нақты шараларды қабылданды. Енді талдықорғандықтар халыққа қызмет көрсету орталықтарында онлайн түрде қолжетімсіз «қағаз» жүзінде көрсетілетін қызметтер мен онлайн рәсімделген өтініштердің дайын нәтижесін ала алады. Бұл ретте, ХҚО-ға баратын уақыт аралығын алдын ала брондау қажет. Қазақстандықтар электронды қызметтерді өз бетінше үйде, кеңседе немесе өзіне-өзі қызмет көрсету секторларында ала алады. Сонымен қатар, ол аудан орталықтары мен аудандық маңызы бар қалалардағы ХҚО ғимараттарындағы өзіне-өзі қызмет көрсету секторларының бұрынғыдай жұмыс істейді. Ауылдық округтерде электрондық қызметтерді жергілікті әкімдіктер ғимаратында орналасқан egov бұрыштарында өз бетінше алуға болады.
Айта кету керек, қазіргі уақытта egov.kz порталындағы виртуалды көмекшінің көмегімен электрондық цифрлық қолтаңбаны алуға және азаматтардың мобильді базасында тіркелуге болады. Егер портал қызметі бойынша сұрақтар туындайтын болса, қызмет алушы 1414 байланыс орталығына қоңырау шалып, Азаматтарға арналған үкімет мемлекеттік корпорациясы қызметкерлерінің кеңесін ала алады.
Айта кетейік, азаматтардың келесі үш санаты зейнеткерлер, көп балалы отбасылар және мүгедектер электрондық қызметтерді халыққа қызмет көрсету орталықтарының ғимараттарында бұрынғыдай ала алады. Олар да кезек уақытын алдан ала брондауы тиіс.
В Талдыкоргане откроются около семидесяти уголков Egov
Для обеспечения комфортного получения электронных госуслуг в Талдыкргане функционируют около десяти уголков самообслуживания egov вне зданий ЦОН. Еще 70 откроются в ближайшее время. В них талдыкорганцы, у которых нет доступа к компьютеру или интернету, смогут самостоятельно получать услуги, доступные на портале электронного правительства. Уголки размещены в зданиях районных акиматов, учебных заведениях, медицинских организациях, торгово-развлекательных центрах и т.д.
В условиях, когда коронавирусная инфекция никуда не исчезла, необходимо приложить все усилия, чтобы избежать ее распространения, в том числе и в зданиях ЦОН. “Поэтому были приняты ряд конкретных мер, которые исключат скопление граждан в зданиях ЦОН и минимизируют опасность распространения вируса. Теперь в ЦОНах талдыкорганцы могут получить только недоступные онлайн «бумажные» услуги и результаты услуг, оформленных электронно. При этом необходимо заранее бронировать свое посещение ЦОН. Оформить же электронные услуги талдыкорганцы могут самостоятельно дома, в офисе либо в новых секторах самообслуживания.
В ЦОНах райцентров и городов районного значения секторы самообслуживания продолжают функционировать как раньше. В сельских округах для самостоятельного получения электронных услуг уголки egov имеются в зданиях местных акиматов.
Стоит отметить, что в настоящее время получить электронно-цифровую подпись и зарегистрироваться в базе мобильных граждан можно с помощью виртуального ассистента на портале egov. В случае возникновения вопросов по пользованию порталом, услугополучатель может позвонить в контакт-центр 1414, где его проконсультируют специалисты госкорпорации «Правительство для граждан».
К слову, три категории граждан могут получать электронные услуги в зданиях ЦОН как и прежде – это пенсионеры, многодетные семьи, лица с ограниченными возможностями. Им так же необходимо заранее бронировать очередь.