Алаяқтық әрекеттердің жиілеп кетуіне байланысты «Азаматтарға арналған үкімет» ХҚО қызметкерлерінің клиенттерге қоңырау шалмайтынын және қарыздарын өтеуді немесе төлқұжат деректерін тексеруді сұрамайтынын ескертеді.
Мемлекеттік корпорация қызметкерлері, сондай-ақ борышкерлердің деректер базасын көрмейтінін, азаматтардың банк шоттарын бұғаттай алмайтынын және шетелге шығуға тыйым сала алмайтынын хабарлайды. Клиенттермен барлық қарым-қатынас тек 1414 Бірыңғай байланыс орталығы арқылы жүзеге асырылады. SMS-хабарлама арқылы клиенттерге брондау уақыты, құжаттардың қолданыс мерзімінің аяқталуы, мемлекеттік қызметтер бойынша берген өтініштерінің нәтижесі туралы хабарланады. Біз қазақстандықтарды қырағылық танытуды және бөгде адамдарға өздерінің паспорт деректерін немесе цифрлық қолтаңбаларын бермеуді сұраймыз. Сіздің жеке кабинетіңізге кіре отырып, алаяқтар сіз туралы ақпаратты өз пайдасына пайдалануы мүмкін. ____________В связи с участившимися случаями мошеннических действий, «Правительство для граждан» предупреждает, что сотрудники ЦОНа не обзванивают клиентов и не просят погасить долги или сверить паспортные данные. Работники госкорпорации также не имеют доступа к базам данных должников, не могут заблокировать банковские счета или поставить запрет на выезд за границу. Вся коммуникация с клиентами осуществляется только через Единый контакт-центр 1414. Через SMS-уведомления клиентам сообщают о имеющейся брони, истечении срока действия документов или готовности госуслуги. Просим казахстанцев быть бдительными и не передавать посторонним лицам свои паспортные данные или цифровые подписи. Получив доступ к вашему личному кабинету злоумышленники могут использовать вашу личную информацию в корыстных целях.
Due to the increasing number of cases of fraudulent actions, the “Government for Citizens” warns that PSC employees do not call customers and do not ask them to pay off debts or verify passport data.
Employees of the state corporation also do not have access to the databases of debtors, cannot block bank accounts or put a ban on traveling abroad. All communication with customers is carried out only through a Single contact center 1414.
Through SMS notifications, customers are informed about the existing reservation, the expiration of documents or the readiness of public services.
We ask Kazakhstanis to be vigilant and not to transfer their passport data or digital signatures to outsiders. Having gained access to your personal account, hackers can use your personal information for selfish purposes.